دستگاه تصفیه آب در تبریز انواع مدل های 6 و 7 و 8 مرحله ای

تصفیه-آب-خانگی

دستگاه تصفیه آب در تبریز

با کاهش کیفیت آب های شهری استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به یک ضرورت تبدیل شده است مصرف آب سالم و بهداشتی برای  حفظ سلامتی  بسیار حائر اهمیت می باشد. مشکل اکثرا  خریداران انتخاب نوع و نحوه خرید دستگاه تصفیه آب می باشد فروشگاه زلال آب با بیش از 14 سال تجربه و نمایندگی انواع دستگاه تصفیه آب در تبریز در مدل های خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی بصورت آنلاین ، تلفنی و حضوری در خدمت  خریداران دستگاه تصفیه آب خانگی در تبریز می باشد.

دستگاه-تصفیه-آب-خانگی

اگر از آلودگی های آب و مضرات آن بر سلامتی خود و خانواده‌ تان نگران هستید با خرید دستگاه تصفیه آب  استاندارد تمامی نگرانی های خود را برظرف کنید. دستگاه های تصفیه آب خانگی توانایی حذف تمامی آلودگی های موجود در آب را دارند آب خروجی از این دستگاهها کاملا سالم و بهداشتی می باشد.

تصفیه آب خانگی در تبریز

آب لوله کشی نیاز به تصفیه آب جهت حذف املاح مضر و افزایش کیفیت آب دارد در تصفیه خانه های آب شهری حذف تمامی املاح مضر امکان پذیر نیست در تصفیه خانه ها  بعد افزودن کلر جهت گندزدایی و ضدعفونی، آب به مسیر لوله کشی پمپاژ می شود. کلر یک ماده مضر برای سلامتی می باشد تا این مرحله آلودگی های میکروبی از آب شهری حذف گردید اما املاحی مث گل و لای ، شن و ماسه ، کلر مازاد ، رسوبات ، فلزات سنگین در آب باقی مانده است.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

برای تصفیه کامل و حذف املاح مضر موجود در آب چاره ای جز نصب و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نمی باشد دستگاه های تصفیه آب قادر به حذف املاح نظیر گل و لای ، رسوبات ، فلزات سنگین و ناخالصی های حل شده در آب می باشند.

دستگاه تصفیه آب خانگی با تولید 180 الی 250 لیتر در شبانه روز برای تامین آب مصرفی یک خانواده کاملا جوابگو می باشد روش کار دستگاه تصفیه آب خانگی تماما از نوع فیلتراسیونی می باشد یعنی املاح توسط صافی ها و فیلتر حذف می گردد و هیچ گونه املاح و مواد شیمیایی به آب اضافه نمی گردد.

اما مسئله اصلی  انتخاب مدل و خرید  بهترین دستگاه تصفیه آب می باشد با توجه به افزایش مدل ها و برند های تصفیه آب خریداران نیز دچار سردرگمی در هنگام خرید می شوند. همچنین با افزایش تصفیه آب های تقلبی با سو استفاده از برندهای اصلی تصفیه آب تایوانی و فروشنده های غیر تخصصی، لازم است در هنگام خرید آب تصفیه کن خانگی باید دقت کافی کرد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب در تبریز

در هنگام خرید تصفیه آب در تبریز می بایست از نمایندگی های  معتبر اقدام به خرید کرد چرا که دستگاه های تصفیه آب خانگی بعد از خرید نیاز به خدماتی نظیر نصب دستگاه ، تعویض فیلتر ، خدمات گارانتی و تامین قطعات اورجینال دارند. خریداران در صورت خرید تصفیه آب با برندهای غیر اصلی و یا خرید از فروشنگاه های غیرمتخصص دچار مشکلاتی خواهند شد.

فروشگاه زلال آب یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های دستگاه تصفیه آب در تبریز  با ارائه بهترین دستگاه تصفیه آب برای مصارف خانگی در تبریز تایوانی  و ایرانی در خدمات خریداران می باشد خدمات پس از فروش ، تعویض فیلتر های تصفیه آب و تامین قطعات یدکی برای مشتریان بصورت مادام العمر می باشد. فروشگاه زلال آب نمایندگی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی بشرح زیر با خدمات فروش و پس از فروش می باشد.

  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب  پیور فلو  PURE FLOW در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب ایزی ول در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب  سی سی کا cck در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب   آکواپرو  aqua pro در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا  aqua  در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب   سافت واتر  soft water در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب  واتر سیف  water safe در تبریز
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب   تانک پک tank pac  در تبریز

تماس با ما :

09141182769

شماره ثابت :

04135412075

 

آدرس :

پاستور جدید مابین تقاطع حافظ و مارالان

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از نمایندگی

  • ارائه دستگاه های تصفیه آب اصل تایوانی
  • ارائه دستگاه های تصفیه آب ایرانی با کیفیت
  • خدمات پس از فروش
  • ارائه گارانتی معتبر شرکتی
  • ارسال و نصب رایگان تصفیه آب خانگی
  • تامین قطعات یدکی اصلی
  • تامین فیلتر های با کیفیت
  • تعویض فیلتر توسط تکنسین های متخصص
  • انجام تست های کیفیت آب در سرویس ها

فروشگاه دستگاه تصفیه آب در تبریز

فروشگاه زلال آب بعنوان ارائه کننده انواع تخصصی دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی با هدف تامین نیازهای مشتری در خدمت مشتریان می باشد تمامی دستگاه های ارائه شده در فروشگاه تصفیه آب زلال آب دارای بهترین کیفیت قطعات و ساخت می باشند. گارانتی ارائه شده برای آب تصفیه کن ها از نوع شرکتی با خدمات گارانتی طلایی می باشدیعنی در  مدت زمان گارانتی چنانچه دستگاه دچار ایراد شد در کمتر از 24 ساعت قطعه مورد نظر با قطعه ارجینال تعویض می شود.

ارائه مشاوره های قبل از خرید به منظور شناخت دقیق نیاز مشتری و ارائه دستگاه متناسب با کیفیت آب منطقه خریدار نیز از خدمات فروشگاه زلال آب می باشد.

دستگاه تصفیه آب گیاهی

دستگاه تصفیه آب گیاهی دستگاهی است که فیلتر های استفاده شده در مراحل دستگاه بر پایه گیاه باشد منظور از این فیلتر گیاهی فیلتری است که کربن های داخل فیلتر از کربن های پوست نارگیل ، پوست گردو و پسته می باشد.

فیلتر تصفیه آب تایوانی

فیلتر های استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب اورجینال باید ساخت کشور تایوان و با کیفیت باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی معمولا براساس تعداد فیلترها و جنس مخزن متفاوت می باشد ولی معمولا قیمت دلاری دستگاه های تصفیه آب تایوانی از 90 دلار تا 225 دلار متغییر می باشد.

دستگاه تصفیه آب اورجینال

دستگاه تصفیه آب اورجینال دستگاهی است که تمامی قطعات از هوزینگ ها ، فیلتر ها ، پمپ و آداپتور و مخزن استیل دارای حک برجسته MADE IN TAIWAN  است و قطعات ساخت شرکت های معتبر تایوانی می باشد.

فیلتر تصفیه آب در تبریز

فروشگاه زلال آب ارائه کننده بهترین فیلترهای تصفیه آب تایوانی و ایرانی برای انواع مدل های دستگاه تصفیه آب می باشد فیلترهای تصفیه آب ارائه شده از نوع گیاهی و ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد  مشاوره و تست کیفیت آب قبل از خرید فیلتر تصفیه آب در تبریز کاملا رایگان می باشد.

فیلترهای-دستگاه-تصفیه-آب-خانگی

 

مرکز خرید لوازم و فیلترهای تصفیه آب

بعد از خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب ، خرید لوازم و فیلترهای یدکی تصفیه آب نیز بسیار مهم می باشد چرا که خرید و استفاده از فیلترهای تصفیه آب تقلبی و نامرغوب باعث افت کیفیت آب خروجی و خرابی قطعات دستگاه تصفیه آب می شود همچنین فیلترهای غیر اصلی تصفیه آب باعث بو گرفتن قطعات اصلی دستگاه مانند مخزن تصفیه آب نیز می شود همچنین کیفیت قطعات یدکی دستگاه تصفیه آب در کارایی دستگاه حائز اهمیت است در صورت استفاده از قطعات نامرغوب دستگاه توانایی حذف املاح مضر آب را نخواهد داشت

به عنوان مثال مخزن تصفیه آب یکی از اصلیترین قطعات دستگاه تصفیه آب می باشد اگر جنس مخزن از مواد پلاستیکی نامرغوب ساخته شده باشد آب ذخیره شده دچار آلودگی خواهد شد یا مثال دیگر استفاده از پمپ و یا گلگی پمپ نامرغوب باعث گرفتگی زود هنگام فیلترها و کاهش کیفیت آب خواهد شد.

لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب در تبریز فروشگاه زلال آب :

  • انواع فیلترهای الیافی ، فیلتر کربنی ، فیلتر کربن مرحله سوم ، فیلتر ممبران اصل ، فیلتر پست کربن ، فیلتر مینرال ، فیلتر قلیایی ، فیلتر محافظ ممبران یک میکرون و فیلترهای فرابنفش uv
  •  انواع پمپ و گلگی پمپ تصفیه آب
  • انواع مخزن های تصفیه آب استیل و آنتی باکتریال
  • انواع مدل هوزینگ های فیلتر
  • انواع آداپتور ، شیر برقی و سنسورهای اتوماتیک
  • انواع اتصالات تصفیه آب و شیلنگ های مورد نیاز
  • انواع شیر برداشت های تصفیه آب
  • انواع دستگاه های سختی سنج و تست کیفیت آب

خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز

فروشگاه زلال آب به عنوان نمایندگی انواع برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در تبریز، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلترهای تصفیه آب در سبد محصولات خود گنجانده است و با هدف تامین رضایت مشتری با ارائه محصولات با کیفیت در تبریز فعالیت در دارد نصب و ارسال رایگان از خدمات فروشگاه زلال آب می باشد.

خریداران  برای خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز می توانند به صورت حضوری و تلفنی اقدام کنند. خدمات فروشگاه زلال آب برای سایر شهرستان نیز دایر  می باشد  جهت خرید تصفیه آب برای شهرستان ها نیز می توانید با تماس تلفنی و دریافت مشاوره های لازم  اقدام به خرید تصفیه آب شود.

تعمیر تصفیه آب خانگی تبریز

فروشگاه زلال آب ضمن فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی در تبریز ، خدمات تعمیر انواع دستگاه های تصفیه آب نیز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *